Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, bai norberarenak, bai hirugarrenenak, bisitak eta trafiko-iturriak neurtzeko. Legezko oinarria erabiltzailearen baimena da, cookie teknikoen kasuan izan ezik, horiek ezinbestekoak baitira web honetan nabigatzeko. Webgunearen titularra, cookie-en tratamenduaren arduraduna, eta haren harremanetarako datuak eskuragarri daude Lege Jakinarazpenean. Mesedez, sakatu 'ONARTU ETA JARRAITU' cookie guztiak onartu nahi badituzu. Guztiak onartu edo baztertu nahi badituzu, egin klik 'COOKIEN AUKERAK' aukeran. Cookien erabilerari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

Ezagutu zure ostatu turistikoko bezero mota desberdinak eta pertsonalizatu AArekin haiei heltzen zaien edukia (BASQUETOUR)
Bezero tipologia desberdinak (buyer persona) zehaztasunez definitzera eta haietako bakoitzarekin modu eraginkorrean konektatzen duen eduki mota identifikatzen zuzendutako tailerra.
Zer ikasiko duzu?
Saioak eduki-estrategia sendo eta eraginkorra garatzen landuko du, bezero potentzialak erakartzeko, bisitariak erreserba bihurtzeko eta bezeroak fidelizatzeko aukera ematen duena. Kasu errealak lantzean oinarrituko da, komunikazioa
helburu-bidaiariekin konektatzea eta edukia sortzeko ahaleginak optimizatzea errazteko.
Parte-hartzaileek audientziak segmentatzen eta mezuak bezero mota bakoitzerako pertsonalizatzen ikasiko dute, komunikazio ekintza bakoitzaren eragina maximizatuz eta turismo negozioaren emaitza komertzialak hobetuz.
Nori zuzenduta dago?
Ostatu turistikoen arduradunak, sektoreko profesionalak, ekintzaileak eta turismo esparrura lotutako edozein pertsona, bezeroekin duen komunikazio-estrategia hobetu nahi duena.
Data: 2025-11-07
Ordutegia: 11:00-13:00
Hizkuntza: gaztelera
Online
Leku mugatuak
Doan