Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, bai norberarenak, bai hirugarrenenak, bisitak eta trafiko-iturriak neurtzeko. Legezko oinarria erabiltzailearen baimena da, cookie teknikoen kasuan izan ezik, horiek ezinbestekoak baitira web honetan nabigatzeko. Webgunearen titularra, cookie-en tratamenduaren arduraduna, eta haren harremanetarako datuak eskuragarri daude Lege Jakinarazpenean. Mesedez, sakatu 'ONARTU ETA JARRAITU' cookie guztiak onartu nahi badituzu. Guztiak onartu edo baztertu nahi badituzu, egin klik 'COOKIEN AUKERAK' aukeran. Cookien erabilerari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.
MARKETIN DIGITALEKO PLANA. Diseinatu marketin digitaleko plan sendoa. Estrategiatik ekintzara
Ikastaro hau marketin digitaleko plan osoa eta eraginkorra garatzeko eta gauzatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta trebetasunak emateko diseinatuta dago. Planaren faseetan eta emaitzak optimizatzeko etapa bakoitzean erabil daitezkeen tresna espezifikoetan zentratzen da.
Helburuak:
• Marketin digitalaren oinarrizko kontzeptuak ulertzea
• Helburu espezifikoak eta neurgarriak definitzea eta helburuak lortzeko funtsezko estrategiak identifikatzea
• Marketin digitaleko estrategia nagusiak labur-labur aztertzea: email marketina, eduki-marketina, sare sozialak, SEO, SEM, publizitatea sare sozialetan, afiliazio-marketina eta publizitatea display eta birmarketinean
• Ekintza-plan bat egiteko jarraibideak ezartzea
• Estrategiak doitzeko emaitzak neurtzearen eta aztertzearen garrantzia ulertzea.
Iraupena: 2 ordu
Hizkuntza: gaztelania
Webinar online (Zoom)
Leku mugatuak
Doan