Eduki nagusira joan

TAILERRA Omnikanalitatea: promozio turistiko tradizionalaren eta onlinearen arteko elkarbizitzea (ONLINE)

Turismo sektorean aritzen zara eta sentsazioa duzu zure ahaleginek ez dutela nahi duzun inpaktoa eragiten?Turismo sektorean aritzen zara eta sentsazioa duzu zure ahaleginek ez dutela nahi duzun inpaktoa eragiten?

Omnicanalidad: convivencia entre la promoción turística online y tradicional (ONLINE)

 
Tailer honetan, marketing omnicanalaren oinarriak eta zutabeak ikasiko dituzu. Horrekin batera, eztabaida eta galderak sortzeko helburuarekin, turismo sektoreko hainbat adibide praktiko partekatuko dira.

Turismoan Marketing 360ºren sarrera
360º estrategia eta adibideak bezeroaren ibilbidean zehar
Marketing 360ºko tresnak
Turismo sektoreko kasua eta adibide errealak
Galdera, pertsonalizazio eta eztabaida irekiaren txanda


Hizkuntza: gaztelania

Webinar online 

Doan 

Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, bai norberarenak, bai hirugarrenenak, bisitak eta trafiko-iturriak neurtzeko. Legezko oinarria erabiltzailearen baimena da, cookie teknikoen kasuan izan ezik, horiek ezinbestekoak baitira web honetan nabigatzeko. Webgunearen titularra, cookie-en tratamenduaren arduraduna, eta haren harremanetarako datuak eskuragarri daude Lege Jakinarazpenean. Mesedez, sakatu 'ONARTU ETA JARRAITU' cookie guztiak onartu nahi badituzu. Guztiak onartu edo baztertu nahi badituzu, egin klik 'COOKIEN AUKERAK' aukeran. Cookien erabilerari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

Cookien aukerak